Кульова опора

     
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 490
    • 491

    Трохи історії. "Новий" вузол підвіски

    Близько 40 років тому інженери концерну Fiat розробили для своїх автомобілів новий вузол підвіски. Це був шаровий шарнір або популярніша назва – шарова опора. Необхідність у новому конструкторському рішенні була викликана невдоволенням шворневим механізмом, який застарів морально і не відповідав збільшеним вимогам до підвіски авто. У чому перевага кульової опори? В наявності двох ступенів свободи, що дозволяє окрім повороту, здійснювати хід стиснення та відбою. Ще плюс у тому, що кульова герметична і не вимагає постійного мастила, як шворень. З того часу конструкція шарніра, фактично, не зазнала змін. У корпус встановлюється кульовий палець, підтискається пружиною і обов'язково закривається зверху пильовиком. З часом пружина пішла і кульову частину пальця помістили в напівсферу, утворену вкладишами із пластику. Який, своєю чергою, пізніше замінили більш зносостійким нейлоном. Щоб уникнути швидкого зносу пальця, в кульову закладається мастило. Кульові шарніри діляться на обслуговуються (є маслянка і можливе розбирання) і необслуговуються (без такої можливості). Згодом частка останніх зростає. Опора приймає він величезне навантаження (особливо на нерівних ділянках дороги). Конструктори мали два варіанти вирішення проблеми. Перший - створити надміцний вузол з дорогих матеріалів, що протистоїть зносу. Вибрали другий. Перетворили кульову опору на майже розхідник, з порівняно легкою заміною.

    Купити кульову опору на Автоклад

    Ну, крім того, що на них постійно діють серйозні навантаження, виділяють три основні причини . Руйнування пильовика, відсутність мастила, підвищені ударні навантаження при перетині перешкоди на підвищеній швидкості. Продовження ресурсу кульової опори в наших силах потрібно лише частіше заглядати під машину і спокійніше долати численні «нерівності» на наших дорогах. Але більшою мірою довговічність та витривалість нашого шарніру залежать від виробника, наскільки їм враховано три фактори: дотримання технології, оптимальність конструкції, якісний та міцний матеріал. Виробників шарових опор на світовому ринку дуже багато. Конкуренція між ними висока, і не кожен може собі дозволити високу якість. Виробники «ширвжитку» спокушають низькою ціною і тому ризик купити кульову опору сумнівного походження високий. Тому важливо придбати у надійних постачальників якісний продукт відомих фірм. Найбільш серйозні гравці на ринку: Lemförder, CTR, MOOG, TRW, Ruville, Meyle, 555, SWAG, Profit, Febi. У нас Ви можете зробити олату при отриманні, оплату карткою або післяплатою. Також у вас є можливість оплати за безготівковим розрахунком для підприємств, які володіють своїм автопарком. Оформити замовлення на кульову опору можна в режимі он-лайн на нашому сайті або по телефону. Доставку замовленого вами товару можна отримати практично у будь-якому населеному пункті України.