Рульова тяга і кермові накінечники

     
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 1335
    • 1336

    Кожен автомобільний засіб у процесі руху керується за допомогою кермового керування. Рульова тяга вважається частиною при керуванні і вважається дуже важливим елементом у кожній машині. З її допомогою відбувається з'єднання даного механізму з кулаком, який відповідає за поворот. Вона дозволяє здійснювати поворот від керма до кулаків коліс. Рульові наконечники вважаються дуже важливими та необхідними елементами будь-якого кермового автомобільного керування. Вони дозволяють рухатися та повертати колеса на нижній кут. Одна сторона даного наконечника прикріплюється до кермової тяги, з другого він прикріплюється з поворотним кулаком. Рульовий наконечник не переносить вологу, бруд і нерівні дороги, через що він швидко приходить у несправність. всі вони мають схожу конструкцію. Найчастіше вони відрізняються один від одного лише розмірами, а також матеріалами, з яких вони виготовлені. Рульове керування може бути:

    • Черв'ячним типом
    • Рульовою рейкою

    Перший тип має незначну схильність передавати удари від нерівної дороги, також передає великі кути при поворотах автомобільних коліс. Наявність рульових тяг та шарнірних конструкцій призводять до малої керованості автомобіля. У процесі експлуатації такі кермові механізми мають більше недоліків та мінусів, ніж переваг. Саме з цієї причини дуже велика кількість сучасних автомобілів мають кермовий механізм, оскільки надійніший і міцніший.

    Річкова рульова конструкція має компактність, має найменшу кількість рульових тяг і має невисоку цінову вартість. Саме з цих причин цей тип широко використовується в даний час. Такий тип також має свої мінуси та недоліки. Рульове колесо дуже чутливе до будь-яких видів поштовхів. Наслідком цього є дуже проста конструкція. Тому важливі автомобілі не можуть її використовувати.

    Коли необхідно змінювати рульову тягу та рульові наконечники

    Поломка рульових наконечників свідчить про те, що почали з'являтися погіршення як керування транспортним засобом. Автомобілем починає важко керувати, що є однією з головних причин зношеності даних деталей. Також з'являється глухий звук у момент, коли автомобіль повертає. Також будь-які нерівності на дорозі чітко передаватимуться в кермо. Через погані сучасні дороги заміна рульових наконечників повинна проводитися з певною періодичністю.

    Специфічний стукіт і складне управління керма можуть бути причиною зносу рульових тяг. У цьому випадку проводять часткову або повну їхню заміну. Ще однією ознакою може стати важке обертання кермового колеса. Це може бути наслідком встановлення неякісних елементів або помилок у процесі установки. Також рульова тяга входить у несправність, коли порушується цілісність чохла, який захищає деталь. Тобто на запчастини потрапляє волога чи бруд. Саме тому настійно рекомендується кожному автовласнику проводити постійний та періодичний профілактичний огляд свого транспортного засобу і вчасно замінювати несправні деталі. Ми маємо величезний вибір асортименту відмінної якості за низькими і доступними цінами. Наші фахівці зможуть відповісти на всі наявні запитання і дозволять підібрати для вас найбільш підходящий і вигідний варіант покупки. кермового керування будь-якого транспортного засобу. Завдання деталей: координація процесу повороту коліс, комфорт під час руху авто, гарантія безпеки. За допомогою кермової тяги відбувається передача зусиль з керма на колеса. Внутрішній наконечник кермової тяги дозволяє легко маневрувати, задаючи потрібний кут повороту коліс. Основні комплектуючі: корпус із вбудованою піввіссю, кульовий палець, чохол із неопрену, кільце, пружини, гайки. Розрізняють правий та лівий наконечник кермової тяги, а також універсальні деталі. Кількість наконечників кермової тяги - від 4-х до 6-ти. Їхня кількість варіюється в залежності від модифікації та особливостей автомобільної системи. Ці деталі вважаються розхідниками, які вимагають заміни частіше за інші елементи кермового управління. Як такого регламенту заміни немає. Термін служби наконечників рульової тяги (лівих та правих) залежить в основному від рівня навантажень, що покладаються на елементи. Чим різкіше манера керування автомобілем, тим більше ударів отримає деталь (особливо при експлуатації машини на поганому дорожньому полотні). Згідно із середньостатистичними показниками, деталь має підтримувати коректну роботу системи близько 40 000 кілометрів. Рульові тяги та наконечники варто сприймати як сукупний механізм для керування кутом повороту передніх коліс по відношенню до поздовжньої осі автомобіля.

    Як виявити можливі несправності правого та лівого наконечника рульової тяги Несправний наконечник поперечної рульової тяги може стати причиною наступних проблем: вихід з ладу рульової тяги повністю, швидке зношування шин, складності в керуванні транспортним засобом, підвищення рівня небезпеки авто. Навіть найдосвідченіший водій не зможе контролювати транспорт, здійснювати якісні маневри на дорозі, а також швидко визначати чітку траєкторію під час їзди. Є ряд ознак, що вказують на те, що настав час купити наконечник рульової тяги і зробити ремонт: розширений люфт, постійне биття керма, виникнення сторонніх шумів, автомобіль хаотично заносить в різні боки (роль грає те, пошкоджений правий або лівий наконечник рульової тяги). Насторожити повинні такі сигнали: надто туге керування та віддача у педалі газу. Найпоширеніша поломка: природне зношування наконечників тяги. Конструкція деталей розробляється під певну модифікацію транспортного засобу. Найзручніший підбір проводиться за VIN-кодом. Більшість виробників комплектують наконечники гайкою, що фіксує. Ціна наконечників кермової тяги залежить від якості матеріалів, використаних у їх конструкції, методики їх обробки. Склад металу, тип пластику, з якого сконструйовано вкладку системи, якість тефлонового покриття, склад мастила - все це позначається на вартості.